9 Ocak 2012 Pazartesi

Onlar gelişçek büyücek benim başım göğe mi ericek? Vol 1

Evet efenim isyanlardayım an itibarı ile bilen bilir eski keşfettiğim adamları benim ve etrafımdakilerin bilmesi dışında ne geçti elime koca bir hiç ama azmediyorum ve yeni bulduğum isimleri açıklıyorum size 2 seneye duyarsanız bu çocuk demişti demeyin diye kalıcı olsun yazıyorum:)

Youssef Msakni =  28 kasım 1990 doğumlu tunuslu ofansif ortasaha. 2008 yılından beri tunus birinci ligi takımlarından Esperance Tunis takımında oynamakta 2010 yılından beri de Tunus milli takım formasını 6 kez sırtına geçirmiş.  Takımında şimdilik çok zaman bulamasada çıktığı 28 maçta attığı 10 golle bir ortasaha için iyi bir ortalama yakalamıştır. Kendisini FM 2012 aracılığıyla bulduysamda Youtube 'den yaptığım araştırmalar 2 seneye kendini gösterebileceği orta düzey bir fransa birinci ligi takımında parlayabileceği kanısındayım. Ülkesinde ki lakabı Küçük Mozart ve El Maestrodur. 

Gözlemlediğim özellikleri birebirde bileklerine hakim , çabuk süratli bir oyuncu sanırım kendisi kanat oynatılsa pekte zorlanmaz.

Tahmini değeri = 2.500.000 €

İşte tanıtım videosu  = forma numarası :28 
Buraya tıklayıp videoyu izleyebilirsiniz.




 Jean-Patrick Abouna =  27 Eylül 1990 doğumlu kamerunlu oyuncu. Belki siz bu yazıyı okurken kendisi şu an oynadığı kamerun ligi takımı olan  Astres 'ten cüzi bir fiyata uçup gidecek. Dünyada kulüplerin bulmakta zorluk çektiği teknik bek görevini layıkıyla yerine getirmektedir bu kardeşimiz. Şimdiye kadar 2010 yılından bu yana 5 kez terlettiği kamerun milli takım formasını ilerde de çok kez giyeceğini düşünüyorum. Yaptığım araştırmalar doğrultusunda kendisini 2010 yılında Wigan ve Blackburn tarafından izlenmiş biraz daha pişmesi düşünülerek transfer edinmemiş. Aynı zamanda sağ ve sol bek oynayabiliyormuş bu genç  ; izlediğim kadarıyla ikili mücadelerde yere sağlam basan ve dribblingleriyle iyi bindirmeler yapan , topa müdahale dediğimiz tackling özelliği iyi derecededir.

Tahmini değeri =  200.000 €




Bryan Rabello =  Evet  16 Mayıs 1994 doğumlu bu şilili için bunu bu haliyle al Barçaya koy sırıtmaz  desem belki çok iddialı bir öngörü olacak ama ben bu çocuğun videolarını izlerken o çalımları izlemekten yoruldum o yorulmadı. Bu çocuk Türkiye 'ye falan gelmez ancak nasıl Eden Hazard 'ı daha ünlenmeden izledim beğendim işte bu çocukta aynı heyecanı verdi bana belki bizim Muhammed Demirci 'de de bu potansiyel var bakalım görücez o nereye gelecek Rabello nereye gelecek. Şimdiden Şilinin büyük takımı Colo Colo 'da 9 kez forma giyip 1 kezde sarstı ağları peki ya Muhammed kaç kez giydi BJK A takım formasını bu kadar büyük oyuncu olacağı lanse edilip potansiyeli yüksek dendikten sonra sadece 1 yazıyla bir. Diyeceksiniz ki BJK nere Colo Colo nere hemen açıklayalım Colo Colo 29 kez Şili ligi şampiyonu olmuş  10 kez şili kupasını kazanmış 1 kez güney amerikanin en büyük kulüpler kupası olan Libertadores Kupasını ve UEFA kupası ayarında ki Sudamerika 'yı müzesine götürmüş bir kulüp. İşte bu oyuncu üzerinden yaptığım türk genç yeteneklerine güvenip arada da olsa oynatma tecrübe kazandırma sorunumuzu bir kez daha düşünmek gerek. Rabello 'ya değinecek olacaksam messi'den hallice diyebilirim ara pas desen alası var , çalım desen alası var yada size bir kıyak yapayım iki videosunu koyayım sonuna kadar izleyin kesinlikle sıkılmıcaksınız.

Tahmini Değeri = 400.000 €  olsa da bu adamı 3 milyon euroyada bırakmazlar bıraksalarda sanırım o gelmez ligimize :)

Şu verdiği pozuda yaşına veriyoruz artık zamane gençliği :) 
Video 1 = TIKLAYINIZ

Video 2 =  TIKLAYINIZ





Bu konu hakkında birinci bölümümü bitirirken sizlere bir jest yapıp yetenek listemden gizli bir ismi çıkarıyorum gün yüzüne sevgili Alper Kaya 'dan da bu adam 3 büyüklerde değil ama anadolu takımlarında iyi işler yapar onayını aldıktan sonra sizlerinde görüşlerinizi öğrenmek isterim :

Ve karşınızda ................................. MOBİ OKOLİ

İsminin verdiği sempatiklikten mi yoksa FM 2010 'dan bu yana düzenli olarak FM 11 ve FM 12 serilerinde de sudan ucuz fiyata alıp 2 sene oynatıp fahiş fiyatlara avrupa takımlarına sattığım bir isimde başta Temur Altunhan , Aaritalo gibi oyun abartması ( BUG ) sansamda araştırmalarımda  bu adamın cidden bu seviyelere gelecek yetenekte olduğunu gördüm. FM 'ciler diyecektir olum bu adamı biz zaten biliyoruz saygı duyuyorum falan kaçınız bu adamın gerçek hayatta neler yaptığını araştırdı videolarını izledi ?

4 Şubat 1987 doğumlu bu Nijeryalı kulenin defansif ortasaha oynamasının yanında top dağıtımı , hücuma katkısı gibi ekstra özellikleri de bulunmakta ki izlediğim kadarıyla mesafe tanımaksızın süper bir top dağıtıcısı 30-40 metreye derinlemesine olsun ayağa olsun net paslar vermekte fiziği ve oyun tarzı bana Mohamed Sissoko 'nun parladığı Valencia yıllarını andırmakta. Bileklerine hakim olması ve yaptığı çalımlarla ortasahanın yükünü çekebilecek bir oyuncu. Tek eksiği zayıf yada isavebsiz şutları . Yarın öbür gün bu ismi duyarsanız Batuhan demişti dersiniz , ismi akılda kalıcı unutulcak gibi değil unutmayın onun ismi MOBİ OKOLİ :)

Tahmini piyasa değeri = 275.000 € 

                 Resme Tıklayıp OKOLİ 'nin videosunu izleyebilirsiniz bakalım sizce durum ne ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder