7 Şubat 2012 Salı

Hedefler - Gözlemler

  Merhabalar bu sefer karşınıza başka bir konuyla çıkıyorum değerli okurlar. 

Biliyorsunuz ki şu ana kadar tek hevesim bir takımın scouting kadrosuna girip türk futboluna katkı sağlamaktı bu amaç doğrultusunda yaptığım çeşitli gözlemler , bilgi aldığım kişilerden edindiğim fikir doğrultusunda hep aynı mantığa çıktım =
 
           SEN İSİM YAP GERİSİ HALLOLUR

    İsim yapmak dediğimiz şey o kadarda kolay bir iş değil . 21 yaşındayım futbola olan ilgim araştırmacılığım ortada ancak futbol dünyasının içinde olmayışım benim için büyük dezavantaj. Ben kimseden benim elimden tutun Scouting belgesi almamda yardımcı olun isteğinde bulunmuyorum. Benim tek düşüncem bana bu işlere girmek için yol gösterecek biri , o yola girdim mi Allahında yardımıyla bir şekilde kendi kendime bişiler yaparım yapamasam da çabalarım. 


    Kimsenin kaybedecek bir şeyi olmaz  aksine türk futbolu kazanır diyecek kadarda iddialıyım. Nasıl bu kadar iddialıyım diye soracak olursanız elimde sadece internet + TV + Football Manager oyunu üçlüsü var. Ne o aylığı 400-500 dolarlık scoutluk programlarım ne de statlara gidip gözlemlediğim adamı canlı canlı yerinde izleyen bir ekibim var. Bu kadar araştırmayı ben kendi gözlemlerimle ,  kendi çabalarımla  ,  kendi imkanlarımla yaptım.    Oturdum saatlerce FM 'nin karşısında adam araştırdım , büyüklerim diyecektir oyundan adam mı izlenir bulunur. Evet bulunur inanmayan baksın blogumdaki ilk yazıma referanslarıma. Kimse bilmezken ben o oyundan Hazard 'ı çıkardım , Felipe Melo'yu çıkardım , Pablo Piatti 'yi çıkardım. Oyunla yetinmedim gittim bulduğum isimlerin maçlarını netten canlı canlı izledim üşenmedim yazdım.

   Diyeceğim şu ki Allah 'a şükür bir üniversite okuyorum aç değilim açıkta değilim ancak hanginiz istemez öncelikle istediği mesleği yapmak , kim sevdiği mesleği yaparken verimsiz olur canını dişine takmaz ? 

  Ben mezun olmama kalan 1,5 senede bu sektöre girip faydalı olmak için elimden geleni yapacağım. 

 Kimseye kırgınlığım olduğum sanılmasın beni dikkate alıp dinledikleri ve tavsiye verdikleri için başta Yazar Alper Kaya , Sunucu -Spiker - Yorumcu Yusuf Kenan Çalık , Konyaspor Menajeri Mustafa Eraydın , Antalyaspor Menajeri Servet Çavuşoğlu , Futbolcu Ali Cansun Begeçarslan , Fenerbahçe Futbol altyapı ve Amatör şubeler sorumlusu Hüseyin Ersan Topbaş , Teknik direktör  Z. Önder Özen 'e beni dikkate alıp verdikleri tavsiyeler için çok teşekkür ediyorum.

  Önümde 2 amacım var =

Birincisi Scout olup türk futbolunun içinde varolmak.
İkisincisi Türk futbolunda yabancı transfer politika kalitesini yukarılara çıkarmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder